logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

مزایای قصر موزائیک

گروه صنعتی موزائیک / مزایای قصر موزائیک

فرآوری با نانو

متخصصان و مدیران گروه صنعتی قصر موزائیک علاوه بر حفظ کیفیت و مرغوبیت کالا به این امر بسنده نکرده بلکه پا را فراتر نهاده اند تا برای اولین بار در ایران از تکنولوژی نانو در تولید انواع موزائیک استفاده کرده و دیگر ذهن مشتریان از بابت صدمات احتمالی و سختی نگهداری در شرایط خاص را راحت گردانند.نانو تکنولوژی است که در طی سالهای اخیر وارد بازارهای جهانی شده و به سرعت جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کرده است.(نانو=ضدآب سازی)

 

فرآیند این تکنولوژی در صنعت موزائیک باعث پیدایش خواص زیر گردیده است:

  • آب گریزی و عدم نفوذ رطوبت
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و حرارت ( +۱۰ سال)
  • جلوگیری از شوره زدگی
  • محافظ در برابر نمک ها و خوردگی
  • جلوگیری از یخ زدگی و متلاشی شدن
  • قابلیت جرم زدایی از سطح جسم

ماندگاری این تکنولوژی در محصولات توسط متخصصین امر به گونه ای به کار گرفته شده که دارای دوام بسیار بالا در کالا می باشد ( +۲۰ سال) گروه صنعتی قصر موزائیک امید این را دارد تا همیشه پیشرو در ارائه جدیدترین تکنولوژی ها در امر تولید قطعات موزائیکی بوده و پاسخگوی نیاز متقاضیان باشد.

طراحی نظارت و اجرا

واحد طراحی گروه صنعتی قصر موزائیک جهت هر چه بهتر انجام شدن پروژه شما آماده همکاری و طراحی فضاهای داخلی و خارجی و محوطه سازی می باشد.
واحد نظارت گروه صنعتی قصر موزائیک نیز همگام با گروه طراحی سعی در هر چه بهتر انجام شدن پروژه شما و نظارت دقیق بر اجرای کامل طرح ها را دارد.
واحد اجرایی گروه صنعتی قصر موزائیک که تکمیل کننده گروه طراحی و نظارت می باشد نیز سعی خود را بر این گمارده تا به بهترین وجه ممکن پروژه شما را تکمیل و تحویل نماید.

زیبایی و کیفیت

مدیران و متخصصین و پرسنل گروه صنعتی قصر موزائیک بر آن شدند تا به شما این امکان را بدهند که همواره فکر و ذهنتان از لحاظ کیفیت و زیبایی و تنوع کالا و دوام بالا در آرامش بوده باشد و هیچگاه با خرید محصولات فاقد کیفیت و متفرقه سرمایه تان را ازدست ندهید.
زیرا امروزه دیگر شیوه آزمون و خطا پاسخگو نخواهد بود. به امید اینکه همیشه کار شما به بهترین وجه ممکن انجام شود و گروه صنعتی قصر موزائیک بتواند همواره و در همه جا در کنار شما و پشتیبانتان باشد.